קניית ארון באינטרנט

כשבאים לרכוש ארון באינטרנט חשוב לקחת בחשבון מספר דברים שיבטיחו לכם שתקבלו בדיוק את מה שאתם רוצים:

שירות

מכיוון שאתם קונים ארון "מרחוק" צריך לשים לב שאתם רוכשים ארון מחברה שמסוגלת לתת לכם את השירות המלא. ארון הוא לא סתם רהיט. כאשר קונים אותו באינטרנט מי שמוכר לכם אותו צריך לדעת לשאול אתכם את השאלות הנכונות, להבין היטב את הצרכים שלהם, להיות מסוגל להעביר לכם דוגמאות ורעינונות שיעזרו לכם לקבל את מה שאתם צרכים ועוד. השירות לא מסתיים בהתאמה נכונה של הארון. לאחר הרכישה, האספקה והיכולת לטפל בתקלות (חו"ח) הם ענין מהותי.

מידות ומדידה

לפני שרוכשים ארון, ובמיוחד ברכישה מקוונת חשוב לוודא שאתם יודעים בדיוק מה המידות של הארון שאתם צרכים. אל תתעצלו. השתמשו במטר כדי להבין איזה ארון יכול לעמוד במקום שמיועד לו. תמיד עדיף לרכוש את הארון הכי גדול שיכול להיכנס במקום הרלוונטי כדי שתוכלו לאחסן בו כמה שיותר דברים בנוחות. אנחנו מייצרים במיוחד עבורכם את הארון שהזמנתם, לכן ניתן להזמין ארון בכמעט כל מידה. אבל, יהיה מאוד קשה לתקן טעויות שלכם במדידה. לכן יש להקפיד ולהעביר לנו את המידות הנכונות.

אתם מוזמנים לעיין בקטלוג הארונות שלנו.

חלוקה פנימית

האופציות השונות האפשריות בחלוקה הפנימית של ארון הן כמעט אינסופיות. כל אחד ומה שנח לו. בקנייה אינטרנטית חשוב לדעת שחלק מהדברים ניתנים לשינוי במועד ההרכבה, חלק מהדברים אף לאחר ההרכבה, אך ישנם דברים שנקבעים במהלך ייצור הארון. מדפים ניתן להזיז ולשנות בכל זמן (חוץ ממדף קושרת התומך בארון), מוטות תלייה ניתנים להזזה, אך דורשים הברגה מחדש, מגירות כבר יותר קשה למקם לאחר שהורכבו. יש לתכנן היטב את החלוקה הפנימית ככה שתתאים לצרכים שלכם.

דוגמה לארון שאפשר לרכוש באינטרנט

עיצוב

מכיוון שאתם לא יכולים לראות מראש את הארון, גם תכנון עיצוב הארון בקנייה אינטרנטית חשוב. מרבית האנשים רוכשים ארונות לבנים, עם או בלי מראה. אך ישנה אפשרות להחליף את צבע גוף הארון, צבע הדלתות, צבע המדפים וכיוב. ניתן לכפות את הארון בזכוכית, מראה, עיטורים ועוד. ככל שהעיצוב מורכב יותר כך נדרשת הבנה טובה יותר מצד מי שמוכר לכם את הארון איך למכור לכם את העיצוב שיתאים לכם.