ארון הזזה או ארון פתיחה

כאשר מגיעים לבחור ארון לחדר בין אם מדובר בחידוש הרהיט ובין אם מדובר במעבר דירה יש להתאים את הארון לחדר מבחינת גודל, מראה, פונקציונליות והתאמה לחדר. ארון הבגדים הוא בדרך-כלל רהיט מרכזי בחדר ולכן חשוב לבחור אותו בקפידה. כיום ישנם מוצרים רבים בשוק ומומלץ שלא להתבלבל בין שפע האפשרויות ולהתמקד בדברים החשובים ביותר.

היתרונות של ארון הזזה

ארון הזזה פרקטי יותר בכל מה שקשור לחדרים קטנים שיש בהם ריהוט נוסף. הסיבה לכך היא שכאשר הארון נפתח הצידה הדלת לא צריכה מקום בחלל החדר וניתן לקרב רהיטים נוספים אל הארון. בנוסף, הדלתות של ארון ההזזה רחבות יותר, ככה שבתנועה אחת אפשר לגשת לעד 80 ס"מ רוחב של מקום אחסון בארון. רוחב הדלת מאפשר גם משחק רב יותר עם עיצוב החזית. ניתן לחלק את חזית הדלת לקוביות בצבעים שונים ולקבל מראה "מעוצב" יותר. לבסוף בארונות ההזזה שלנו ניתן להתקין מראה חיצונית על הדלת מה שנותן לארון אספקט שימושי נוסף.

היתרונות של ארון פתיחה

בארונות פתיחה ניתן לשלב מגירות עם גישה מחוץ לארון בקלות רבה יותר, ככה שלא חייבים לפתוח את הארון כדי לגשת למגירות. ארון פתיחה לרוב זול יותר מארון הזזה באותו הרוחב (רוחב הארון הוא המרכיב העיקרי בקביעת מחיר הארון). המנגנון של ארון הפתיחה נפוץ יותר ובמידה ואחרי שנים רבות הוא דורש טיפול קל יותר לתקן את מגמון הפתיחה ולכוון את דלתות הארון. יותר קל גם להעביר ארון פתיחה מדירה לדירה במידת הצורך.

אז מה עדיף לי? הזזה או פתיחה?

אם יש לכם ריהוט נוסף בחדר שיכול להפריע לפתיחת הארון ו\או אתם מעדיפים להשאיר יותר מרחב לעיצוב אישי של הארון, ארון הזזה מתאים לכם יותר. אם יש לכם יותר מקום בחדר בו יהיה הארון ו\או המחיר משחק תפקיד רב יותר בשיקולים שלכם ו\או יש סיכוי שתרצו לעבור עם הארון בין דירות, כנראה שארון פתיחה מתאים לכם יותר. לחצו כדי להתרשם ממגוון ארונות הבגדים שלנו